Pages

Friday, November 12, 2010

aku..penghukum si durjana.

masa depan mmg susah nk jangka....sedangkan esok pon susah nk jangka...apatah lg 10 taun akan datang...sesetengah org plan mcm2...tp x jd pon...ada gak yg jadi...bukan senang nk jadi senang....ni zaman remaja...dah byak gak aku korban...aku x isap dadah.aku  x msuk club...aku x mrempit...aku x pnah main pompuan..tu bkorban....smata utk jadi org yg masih ada landasan...

tp kadang2...dunia mmg pelik..bila jadi baik..org buli..jd jhat..keja nk buli org...aku ni xtaw la yg jenis pemarah ka..peramah ka...tp ksimpulannya ...aku da x konfiden yg kwan ble tolong kita ...slamanya.....kwn mesti berubah-ubah...kalu dia bt silap...trus hukum...sebab kalu diberi muka...aku yg  kena hukum..

da byak tmpat aku stay...tp di melaka ni la yg paling truk....byak drama...penat sgt2 nk selalu snyum kt org kita x suka....pendam lama2 x guna..nk ja aku ajak dia p padang...pastu slow talk ngn dia...kalau  dia nk kaki talk pon aku on ja...da lama x bgusti ngn org ni...x kisah la ang lg tua dari aku ka...ang lg byak duit dari aku ka...

aku letih sgt2 tahan rasa marah...sampaikn org yg xda kena ngena pon dah kena tempias...benda kecik yg sblum ni aku ble senyum2 lg pon dah xleh handle...mesti aku hukum...

aku pnya style...slagi org x tnya...aku xkn jwab..tu yg masalah tu...lg satu style aku...kalu aku da minat tuh...mmg aku akan bt sungguh2 sampai aku dpt cnquer benda tuh..ni pasti....la ni aku da minat utk jadi "penghukum si durjana"...so aku akan bt sungguh2..apa yg aku rasa patut..

1 comment:

CT FATIHAH said...

just relax and enjoy your life, banyak lagi benda lain yg kita boleh buat di dunia nie, dan sudah tentu banyak yg menyeronokkan, just my opinion k! nice entry :-)