Pages

Wednesday, April 7, 2010

lecturer bjiwa pelajar vs lec primadona

aku ada la kenal ngn lec aku ni...nama rahsia..umur 26 kot..aku kenal dia time training bola tampar utk kolej...dia pngurus team pompuan..lg satu dia pon org kedah..so cepat la rapat...

dia ni mmg sempoi....xda langsung rasa pelajar ni mcm bangang..dia anggap kawan...dia jarang layan aku tp aku mmg nmpak cmna dia lyan kwn2 aku yg len...24 keja wat lawak...baik plak tu..time kjohanan maskom aku kol suh dia amek aku..trus sampai...

ni bukannya aku kata aku angau ngn dia ..bukan la...da nk kawen pon..tp aku rasa mmg smua lec ptut camtu...bjiwa plajar...salah ka????semua plajar senang hati dgn dia...ble btolak ansur dlm mcm2 hal.

???student pijak kpala??memang...akan ada..student tu paling bangang..patut pijak kpala dia blik ramai2...

so kesimpulannya....x salah pon lec kalu dia bjiwa plajar..lec pon pnh jadi student gak...msti tau prasan mnyampah dgn lec yg xda tolak ansur...
 x puas ati btol aku.... duit aku yg dikomennya...kalau nk sepak aku sebab aku x wat keja aku trima..siap ble tolong sepak diri sendiri lg...tp ni sebab aku x mampu bg duit dia rm15..huh...binatang btol..aku da cakap kan ari jumaat bru bapak aku bg duit...nnti aku bg..xyah la nk over.ni mcm mghina bapak aku...kamu tu pompuan..jgn sampai aku pon jd binatang jgak..

kerja aku sntiasa on top...tp duit aku x jamin...dunia..dunia..

No comments: