Pages

Monday, November 9, 2009

lukisan wanita


atiqah bt tarmizi..budak ni perangai macam avril lavigne.Pelik,,Macam monyet tp dia comel..heheh..gambar dia smua pelik2..tengah melompat , merangkak , gigit botol..apa benda ar dia ni..tp ada la satu gambar yang agak ayu...so aku lukis la..

x susah lukis muka dia sbb time aku tgh mlukis ,, perangai dia yang kelakar tu wat kerja aku jadi mudah..asyik tersengih sorang2 ja aku..aku xleh lupa teka teki rosman yg dia bg aku...mcm nk hentak kpala dia..klakar oi...

lukisan ni aku amek masa 2 jam lebih..pastu aku pasang lagu muse..i belong to you..mmg ar...nk lukis muka pompuan mmg kna lgu jiwang skit..susah lagi lukis muka pompuan banding lelaki..muka pompuan mcam ada sumthing yg malu2 nak ditonjolkan..maksud aku..kalu lelaki yg bermuka petak, mmg kaw2 petak punya..yg pompuan lak mcm petak sikit, kali kedua tgk bujur skit..jerawat lg la..kalu lelaki,, nah !!! sekawan jerawat tapi kbnyakan pompuan jerawat malu2 nak kluar..

tapi aku buat jugak lukisan ni sbb lukisan makin susah makin kecik kpala aku dibuatnya, makin feel mlukis..lagipon apa lagi aku nak wat selagi DIA izinkan tangan aku terus menggatal..

6 comments:

Mohamad Adhha Bin Safarudin said...

fullamak............
gamba pompuan ko wat...
ko pmpn ke laki ke jantan...
wat la muke laki baru smart...
utamakan kaum laki la weiiiiiiiiiiiiiii

Tangan_gatal said...

kan ade gmbr aku...aku laki la...eh ye ke???

acap said...

lawa weih. lukis gambaq aku lak weih.hehe

Tangan_gatal said...

la aku bz.aku join pameran rabu..la ni dok siapkan yg len..

Marysa Nasir said...

lawa sangat :)

Tangan_gatal said...

tq